Pomoč strankam

Če imate kakršna koli vprašanja, se obrnite na nas ali preverite,
ali je odgovor naveden spodaj:

E-mail:

info@dentle.si

Tel:

+46 (0)8-509 332 01

Vprašanja in odgovori

Moja naročnina

Kakšne vrste je moja naročnina?

V podjetju Dentle ponujamo različne možnosti glede našega izdelka Dentle One. Vrsta vaše naročnine je torej odvisna od možnosti, ki ste jo izbrali. Za podrobnosti o tem, kaj natančno vključuje vaša naročnina, preverite potrditev naročila ali račun. Če imate kakršna koli vprašanja glede naročnine, se obrnite na naš oddelek za pomoč strankam.

Kako prekinem naročnino?

Naročnino lahko kadar koli prekličete, vendar v primerih, ko ste začeli naročnino z obveznostjo nakupa, morate najprej to obveznost izpolniti. Šele nato je naročnina preklicana. Po preklicu ne boste več prejemali pošiljk. Če se odločite, da ne želite preklicati naročnine, se prejemanje pošiljk nadaljuje v skladu s preteklimi intervali tudi po izpolnitvi obveznosti.

Se vam je nabralo preveč glav ščetk? Obrnite se na našo službo za pomoč strankam in pomagali vam bomo zaustaviti ali spremeniti interval med pošiljanjem. To lahko storite po e-pošti customerservice@dentle.com ali po telefonu +46 (0) 8-509 332 01.

Kako pogosto bom prejemal pakete z vložki za ščetke?

Pakete z vložki za ščetke bomo dostavljali na dom vsaka dva meseca.

Priporočamo vam, da glavo zobne ščetke menjate vsak mesec, da zagotovite najboljši rezultat ščetkanja. To pa za to, ker se ščetine ob stiku z zobno sklenino obrabijo, kar sčasoma zmanjša njihov učinek. Dober pokazatelj, da uporabljate dovolj novo glavo ščetke je ta, da so zobje čisti in brez zobnih oblog, da nimate slabega zadaha in so vaše dlesni zdrave rožnate barve, med krtačenjem zob pa ne krvavijo.

Po prejmu določenega števila paketov z vložki za ščetko, ki je vključeno v vašo zavezo, lahko spremenite interval pošiljk. Stopite v stik z našim oddelkom za pomoč strankam in pomagali vam bomo.

Pogodba in pravica do odstopa

Kakšna je pravica do odstopa od pogodbe?

Opiramo se na švedsko zakonodajo o sporazumih na daljavo in sporazumih, sklenjenih zunaj poslovnih prostorov (2005:59). To pomeni, da imate kot potrošnik vedno na voljo rok za odstop od pogodbe, ki je 14 dni od datuma, ko ste prejeli prvotno pošiljko. Vračila bomo sprejeli le, če izdelek ni bil uporabljen. Blago imate pravico pregledati, vendar ga je treba vrniti v celoti in v nespremenjenem stanju, sicer ga ne bomo sprejeli. V primeru, da nam boste poskusili vrniti rabljeno blago, vam ga bomo poslali nazaj. Prav tako ne pozabite priložiti številke stranke ali številke socialnega zavarovanja za vsak kos blaga, ki nam ga vračate, saj nam bo to pomagalo ugotoviti, komu pripada. Odgovorni ste za kritje stroškov vračila blaga, ne bo pa vam treba plačati prvotnega računa, ki ste ga prejeli z začetnim paketom.

Upoštevajte, da pravica do odstopa velja le za vaš začetni paket, ne pa za običajne pošiljke, ki so del naročnine.

Naš naslov za vračila je:

Če nam želite vrniti blago, se obrnite na naš oddelek za pomoč strankam na +46 8 509 332 01 in se prepričajte, da vam v prihodnje ne bodo poslani nobeni izdelki ali računi.

Hur fungerar vår avtalsbindning?

Vi tillämpar tre former av bekräftelse av avtal vid telefonförsäljning: accept via post, e-post eller SMS. Vid samtalet görs en ljudinspelning av vad säljaren och du som kund kommit överens om. Denna ljudinspelning utgör en trygghet för såväl dig som kund som säljare. Av inspelningen framgår tydligt de avtalsvillkor som gäller för köpet och du informeras innan inspelningen börjar.

Efter samtalet skickar vi ut en bekräftelse av erbjudandet per e-post och SMS. Enligt distansavtalslagen och avtal utanför affärslokaler ska ett erbjudande som lämnats via telefon bekräftas skriftligen till konsumenten. Om du som kund vill stå fast vid ditt köp måste du skriftligen acceptera anbudet. Det kan du göra genom att svara jakande per post, e-post eller på SMS:et. Genom ditt jakande svar på bekräftelsen av erbjudandet har ett avtal ingåtts som är juridiskt likställt med ett skriftligt avtal. Om du inte skriftligen accepterar erbjudandet kommer vi inte att kunna skicka våra produkter till dig, och du behöver inte heller betala enligt erbjudandet.

För fullständiga avtalsvillkor – klicka här

För ångerblankett – klicka här

Fullständiga avtalsvillkor

Za naše celotne pogoje in določila – kliknite tukaj.

Prodaja

Naše ponudbe

V podjetju Dentle izdelke prodajamo po telefonu, po internetu, na ulici, na tržnicah in v nakupovalnih središčih. Naši izdelki so zasnovani tako, da ustrezajo vašim potrebam potrošnika. Če ste se odločili za naročnino, boste električno zobno ščetko prejeli po znižani ceni ali celo brezplačno.

Zakaj ste me poklicali?

Če se sprašujete, zakaj smo se odločili, da pokličemo vas, naj povemo, da je razlog ta, da ste že prej sodelovali v tržni raziskavi ali kampanji ali opravili nakup. Pri skoraj vseh tržnih raziskavah, kampanjah in nakupih določila in pogoji določajo, da se vaši osebni podatki lahko posredujejo tretjim osebam za namene trženja. Vašo številko mobilnega telefona smo prejeli, ker ste se aktivno strinjali, da posredujete te podatke hkrati s sprejetjem pogojev in določil pogodbe. V podjetju Dentle se striktno držimo oddelčnih predpisov, ki jih določajo organizacije, kot sta SWEDMA in Kontakta, ki so zavezane delu v resnih panogah.

Če želite preklicati nadaljnje kontakte s strani družbe Dentle po telefonu ali e-pošti, nam pišite na kundservice@dentle.se in navedite svoje ime, telefonsko številko in e-poštne naslove, ki jih želite blokirati.

Prevzemamo odgovornost za vse osebne podatke - kot so vaše ime, naslov, e-poštni naslov, telefonska številka, datum rojstva itd., ki nam jih posredujete ali jih zberemo med nakupi. Dentle je upravljavec osebnih podatkov in z vašimi osebnimi podatki ravna v skladu z določbami uredbe o varstvu podatkov, GDPR (nekdanji "švedski zakon o osebnih podatkih.")

Vprašanja glede računa

Kako lahko plačam?

Za obdelavo računov sodelujemo s kapitalsko družbo Nordfin. To pomeni, da morate kot naša stranka vedno plačevati Nordfinu. Če imate kakršna koli vprašanja glede roka zapadlosti ali podobno, ki so posebej povezana z vašim računom, se obrnite na službo za pomoč strankam Nordfin. Če je vaše vprašanje povezano z vašo naročnino ali izdelkom, se obrnite neposredno na nas, torej na družbo Dentle.
Vse vaše pošiljke se plačajo po računu, od datuma izdaje računa pa imate za plačilo na voljo 30 dni.

Capway Finance AB
Bankgiro: 5408-7291
Tel: 010-198 91 20
E-post: kundservice@capway.se

Prejel sem opomnik

Opomnik za račun se izda le, če je rok zapadlosti računa potekel, ne da bi mi prejeli plačilo. Običajno traja 1–3 delovne dni, da poknjižimo vaše plačilo. Če ste račun plačali na dan zapadlosti, kljub temu pa ste prejeli opomnik, ga lahko preprosto prezrete.

Izdelek in garancija

Dentle - nežen sijaj s Švedske

Dentle izdeluje učinkovite električne zobne ščetke, ki so enostavnejše za uporabo, so premišljeno oblikovane, bolj nežne do zob in lepše na pogled. To je kombinacija skandinavskega občutka za oblikovanje in vrhunske baterijske tehnologije ter tistega, kar imenujemo "nežna tehnologija Dentle" - tj. manjša teža, nižji nivo vibracij in glasnosti, hkrati pa nežno čisti in je uporabniku prijazna. Da bi stvari še poenostavili, smo pri družbi Dentle vzpostavili naročnino na nadomestne glave za ščetke, prav tako pa vsem naročnikom nudimo tudi doživljenjsko garancijo na naše električne zobne ščetke.

Doživljenjska garancija Dentle

Vsem našim kupcem, ki so naročeni na glave ščetk Dentle, nudimo doživljenjsko garancijo na zobno ščetko Dentle. V primeru, da vaša zobna ščetka Dentle v obdobju, ko ste naročnik, iz kakršnega koli razloga preneha delovati, jo preprosto vrnite našemu centru za pomoč strankam in brezplačno vam bomo poslali novo enoto ter reciklirali staro. Brez vprašanj.  

Če želite izvedeti več o prednostih doživljenjske garancije Dentle, se obrnite na nas.

Kakšno garancijo prejmem brez naročnine?

Za vse naše električne zobne ščetke zagotavljamo dve leti garancije. Kadar koli se lahko odločite, da se naročite na nadomestne krtače, ki bodo zajete v doživljenjsko garancijo vse do konca izteka naročnine.

Več o izdelkih

Kliknite tukaj, če želite izvedeti več o električnih zobnih ščetkah Dentle One Plus, Dentle Zip in Dentle Flosh, ki so jih zasnovali Švedi.

Kratka navodila

Kliknite tukaj za prenos kratkih navodil v PDF-ju za Dentle One, Dentle One Plus in Dentle Zip.

    0
    Košarica
    Vaša košarica je praznaTillbaka till butiken
      Calculate Shipping